Joomla gallery extension by joomlashine.com
Limnos
1619139_10151971349683823_501144444_n.jpg
400607_10151942950633823_293467345_nx.jpg
http://lyk-moudr.les.sch.gr/site/images/ImageShow/400607_10151942950633823_293467345_nx.jpg
10391869_206786883822_1674392_n.jpg
http://lyk-moudr.les.sch.gr/site/images/ImageShow/10391869_206786883822_1674392_n.jpg
GEDC0050.JPG
http://lyk-moudr.les.sch.gr/site/images/ImageShow/GEDC0050.JPG
Τίτλος: Ετήσια Έκθεση Αποτίμησης Έργου Παιδαγωγικού Συμβούλου-Μέντορα
Ονοματεπώνυμο: Λασκαρέλιας Βασίλειος (A.M.: 182321)
Εισαγωγή: Η παρούσα έκθεση αποτελεί μια συνοπτική αξιολόγηση των δραστηριοτήτων των επιδόσεων του Παιδαγωγικού Συμβούλου-Μέντορα κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Ως παιδαγωγικός σύμβουλος-μέντορας ανέλαβα το ρόλο να εντοπίσω και να αντιμετωπίσω τις εκπαιδευτικές και παιδαγωγικές-διδακτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών, βάσει του ΦΕΚ 4509/25-08-2022 Αριθμ. 102919/ΓΔ4.
Αξιολόγηση έργου:
1. Σταδιακή ενσωμάτωση νέων συναδέλφων-ομαλή προσαρμογή στο νέο σχολικό περιβάλλον
2. Καθοδήγηση και υποστήριξη εκπαιδευτικού έργου
3. Διασφάλιση εύρυθμης λειτουργίας σχολικής μονάδας
4. Επικοινωνία με γονείς/κηδεμόνες και μαθητές/τριες
Ανάπτυξη επαγγελματικού προφίλ:
1. Καθοδήγηση στο διδακτικό έργο με παροχή πληροφοριών και σύνδεσή τους με τη διδακτική διαδικασία και τη διαχείριση της διδακτέας ύλης
2. Στόχευση στη βελτίωση των εκπαιδευτικών δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών μέσω της επικοινωνίας, της συμβουλευτικής και της παροχής εποικοδομητικής ανατροφοδότησης
3. Ανάλυση της εφαρμογής νέων μεθόδων ή πρακτικών που αποκτήθηκαν και αποτίμηση των στόχων που τέθηκαν
4. Οργάνωση διδασκαλιών σε συνεργασία με εκπαιδευτικούς, με τον μέντορα ως παρατηρητή και τον καθοδηγούμενο εκπαιδευτικό ως παρατηρούμενο και με από κοινού εποικοδομητική συνεργασία.
Προκλήσεις και στόχοι για το μέλλον:
1. Οι προκλήσεις που τίθενται κάθε σχολικό έτος σχετίζονται με ζητήματα διαχείρισης της σχολικής τάξης και του βαθμού ετοιμότητας των νέων εκπαιδευτικών
2. Θέτοντας νέους στόχους για το επόμενο έτος, δίνεται προτεραιότητα στην καλλιέργεια θετικών στάσεων και σχέσεων αλληλεπίδρασης και μέσω της ανοικτής γραμμής επικοινωνίας και με σκοπό την υποστήριξη της μάθησης και την αντιμετώπιση τυχόν νέων προβλημάτων.
Συμπεράσματα: Ο παιδαγωγικός σύμβουλος-μέντορας ανέλαβε ευθύνες για την υποστήριξη και καθοδήγηση των νέων εκπαιδευτικών, της προάγοντας την επαγγελματική του ανάπτυξη και ενισχύοντας την ποιότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Ο μέντορας
Λασκαρέλιας Βασίλειος
Την Τρίτη 3 Μαΐου 2022, το σχολείο μας άνοιξε μετά τις πασχαλινές διακοπές με μια ιδιαίτερα σημαντική και τιμητική παρουσία. Η συγγραφέας και ποιήτρια της Λήμνου, η αγαπημένη μας κ. Βαρβάρα Βαγιάκου-Βλαχοπούλου μάς τίμησε με την παρουσία της και μίλησε με μαθητές και μαθήτριές μας της Β΄Λυκείου, στο πλαίσιο υλοποίησης του πολιτιστικού προγράμματος της Φιλαναγνωσίας. Οι μαθήτριες της τάξης Νικολέττα Δήμου και Σταυρούλα Μαρία Στενού μελέτησαν τους τελευταίους δύο μήνες το βιβλίο της "Ψιτ,ψιτ...ακούει κανείς;" και το παρουσίασαν στην τάξη, με την κ. Βαγιάκου-Βλαχοπούλου να φωτίζει πτυχές της καθημερινής ζωής και ιστορίες ανθρώπων μιας άλλης εποχής με τον δικό της, απαράμιλλο τρόπο! Την ευχαριστούμε θερμά που τίμησε με την παρουσία της τη σχολική δράση και για το πολύτιμο συγγραφικό της έργο που δώρισε στη βιβλιοθήκη του σχολείου μας! Προσβλέπουμε σε νέες δράσεις και συνεργασία στο εγγύς μέλλον!
Σήμερα, Τετάρτη 25 Μαΐου 2022, η μαθήτριά μας Στέλλα Αφιώνη, που διακρίθηκε για το έργο της στον πρόσφατο διαγωνισμό ζωγραφικής "Ειρήνια τόξα" παρέλαβε το βραβείο και τον έπαινο συμμετοχής της από τον διευθυντή του σχολείου μας,κ. Στέλιο Καραγιάννη. Της ευχόμαστε να διακρίνεται και να προοδεύει πάντα!
Σήμερα, Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2020, η Α' τάξη του σχολείου μας παρακολούθησε σε ειδική προβολή για τα σχολεία την ταινία ντοκυμανταίρ νορβηγικής παραγωγής "Rafiki-Best friends" στον φιλόξενο χώρο του Πολιτιστικού Συλλόγου Μούδρου "Παύλος Κουντουριώτης" στο πλαίσιο προβολών ταινιών ντοκυμανταίρ του 8ου AegeanDocs. Το φωτογραφικό υλικό ανήκει στον μαθητή μας, Μάριο Φίκαρη, που τον ευχαριστούμε πολύ!
Για 2η συνεχή χρονιά, το The Hellenic Initiative Australia δίνει τη δυνατότητα σε σχολεία απομακρυσμένων περιοχών ανα την Ελλάδα, από το
Μούδρο, το μικρό χωριό της Λήμνου, μέχρι το χωριό Βουκολιές στα Χανιά της Κρήτης, να γνωρίσουν τον κόσμο μέσα από το #TTPProgram!
Ευχαριστούμε πολύ το #THIAustralia που εμπιστεύεται το έργο του #TTP και παράλληλα εμπλουτίζει την κοινότητα μεντόρων με επαγγελματίες από την Αυστραλία!
For the 2nd consecutive year, The Hellenic Initiative Australia is providing opportunities for schools in remote areas of Greece - from the small village of
Voukolies in Crete to the even smaller village of Moudros on Lemnos – to meet the world through #TTPProgram!
Many thanks to #THIAustralia for the trust in TTP’s mission and enriching our mentor community with professionals from Australia!
Μήνυμα από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λέσβου
Αγαπητοί μαθητές,
Ένα μεγάλο πρόβλημα προέκυψε και στη χώρα μας, αναπόφευκτα αφού ο ιός έχει προσβάλει το σύνολο σχεδόν των χωρών της γης. Η πρόβλεψη και η προφύλαξη αποτελούν τον καλύτερο τρόπο για να αποφύγουμε τις δυσάρεστες συνέπειες σε δικούς μας ανθρώπους, σε συγγενείς φίλους και γνωστούς, αφού είναι σαφές ότι τα νεαρά σε ηλικία άτομα, δεν κινδυνεύουν τα ίδια, αλλά οι ευαίσθητες ομάδες, δηλ. ηλικιωμένοι ή/και άτομα με προβλήματα υγείας.
Η επιλογή της αναστολής λειτουργίας των Σχολείων, δεν έγινε για να «κάνουμε διακοπές» οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές, αλλά ακριβώς για να αποφύγουμε τις άσκοπες μετακινήσεις, τις ομαδικές συναθροίσεις, την επαφή με πιθανό φορέα του ιού και την παραπέρα μετάδοσή του, έστω και χωρίς να το θέλουμε.
Θα μπορούσαμε λοιπόν αξιοποιώντας και τις νέες τεχνολογίες, που όλοι μας με επιδεξιότητα χειριζόμαστε, να χρησιμοποιήσουμε όλα τα διαθέσιμα ηλεκτρονικά εργαλεία, για την επικοινωνία με τους φίλους, με τους γνωστούς, αλλά και με το Σχολείο, με το οποίο δεν πρέπει να χάσουμε την επαφή σ αυτό το διάστημα.
Οι Διευθυντές των Σχολείων βρίσκονται στη θέση τους για να διευκολύνουν όσους από εσάς χρειάζονται οποιαδήποτε πληροφορία και βοήθεια. Ακόμα και την διάθεση, σε μεμονωμένες περιπτώσεις των Η/Υ. Οι εκπαιδευτικοί βρίσκονται σε επαφή με τα Σχολεία, ώστε αν κάποιος μαθητής ζητήσει οποιαδήποτε διευκρίνιση και βοήθεια να μπορεί να την έχει.
Προτείνουμε λοιπόν να μείνετε στα σπίτια σας όσο περισσότερο χρόνο μπορείτε, να κάνετε επαναλήψεις στα μαθήματα που σας αρέσουν και να αξιοποιήσετε τα διαθέσιμα μέσα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και δραστηριοτήτων. Το διάβασμα ενός καλού λογοτεχνικού βιβλίου θα ήταν μια πολύ καλή πρόταση.
Κλείνοντας θέλουμε να σας παρακαλέσουμε να συζητήσετε με τους γονείς σας και να τους πείσετε κι αυτούς για την αναγκαιότητα της πρόληψης και της προφύλαξης. Ελπίζουμε ότι όλα θα πάνε καλά και ότι γρήγορα θα επανέλθουμε όλοι στους κανονικούς ρυθμούς και σεις μέσα σ’ αυτή τη συγκυρία θα δείξετε την υπευθυνότητά και την αποφασιστικότητα σας. Και αυτή η δυσκολία, θα ατσαλώσει τον χαρακτήρα σας και θα αποδείξει την αξία σας, σαν ευαίσθητα και υπεύθυνα νέα μέλη της κοινωνίας.
Θα σας παρακαλέσουμε τέλος να παρακολουθείτε τις εξελίξεις και τις νέες οδηγίες τόσο μέσα από τον διαδικτυακό τόπο του Σχολείου σας, όσο και από την ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λέσβου: http://www.dideles.gr
Ο Δ/ΝΤΗΣ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΛΕΣΒΟΥ
ΜΙΧΑΗΛ ΚΑΠΙΩΤΑΣ
ΦΥΣΙΚΟΣ – ΠΕΡΙΒ. ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΟΣ,MSc.
No events |
Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 3 επισκέπτες και κανένα μέλος