Greek English French German Italian Portuguese Russian Spanish

Το σχολείο

Ετήσια έκθεση συμβούλου σχολικής ζωής

Μέγεθος κειμένου:

ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΥΣ 2022-2023

Σύμβουλος σχολικής ζωής: Λυμπέρη Θεοδώρα (Α.Μ. 209580)

Στην παρούσα απολογιστική έκθεση ως σύμβουλος σχολικής ζωής θα αξιολογήσω εν συντομία τον ρόλο μου κατά το λήξαν σχολικό έτος. 

Περιγραφή του ρόλου: Ως Σύμβουλος Σχολικής Ζωής ανέλαβα να συμβουλεύσω, να καθοδηγήσω και να ενημερώσω μαθητές/τριες, γονείς και κηδεμόνες σε θέματα παιδαγωγικής αντιμετώπισης ζητημάτων σε τομείς που απασχολούν τη σχολική μονάδα, όπως η διαχείριση κρίσεων και η πρόληψη ακραίων συμπεριφορών, μαθησιακές δυσκολίες, συμπερίληψη και ενσωμάτωση, μαθητές με ιδιαίτερες δυνατότητες, κλίσεις και ταλέντα, μετάβαση σε άλλες βαθμίδες, σχολική κινητικότητα, συμβουλευτική και ομάδες γονέων και παράλληλα προσπάθησα να συμβάλω στην καλλιέργεια σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Δραστηριότητες:  Κατά την άσκηση των καθηκόντων μου, λειτούργησα συμπληρωματικά και ενισχυτικά προς τους υφιστάμενους θεσμούς υποστήριξης των σχολικών μονάδων, χωρίς να υποκαθιστώ τις αρμοδιότητες του συλλόγου διδασκόντων, του Διευθυντή και του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας ή τις αρμοδιότητες υποστηρικτικών δομών της εκπαίδευσης. Στις δραστηριότητες συμπεριλαμβάνονται ατομικές συνεδρίες συμβουλευτικής, ομαδικές συνεδρίες, διαλέξεις και σεμινάρια για τους μαθητές και τις μαθήτριες, καθώς και συνεργασία με τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς.

Υποστήριξη μαθητών/τριών:  Δόθηκε έμφαση στην υποστήριξη μέσα από κοινωνικοπαιδαγωγικά προγράμματα, μεθόδους και πρακτικές για τη δημιουργική σύνδεση σχολείου, οικογένειας και κοινότητας και την συνεργασία τους, με στόχο τη διαχείριση κρίσεων, δηλαδή την πρόληψη κάθε τύπου αντικοινωνικών συμπεριφορών, την ενίσχυση μαθητών με ιδιαίτερες μαθησιακές ή συναισθηματικές δυσκολίες, την υποστήριξη αυτών και των οικογενειών τους κ.ά.

Επίσης, μεγάλης σημασίας ήταν η κοινωνική ένταξη, η συμπερίληψη και ενσωμάτωση μαθητών και μαθητριών με ιδιαίτερες ικανότητες, κλίσεις και ταλέντα και η αξιοποίηση αυτών στον χώρο της σχολικής κοινότητας, αλλά και η υποστήριξη των μαθητών/τριών μέσα από προληπτικές αλλά και συμβουλευτικές κοινωνικοπαιδαγωγικές δράσεις, προκειμένου οι μαθητές/τριες να αποκτήσουν εμπιστοσύνη στον εαυτό τους και αυτοεκτίμηση ώστε να συμμετέχουν ενεργά και αποτελεσματικά στην σχολική ζωή.

 

Συνεργασία: Στο πλαίσιο υλοποίησης των παραπάνω δράσεων, ενθαρρύνθηκε και ενισχύθηκε η επικοινωνία του σχολείου με την οικογένεια και την ευρύτερη κοινότητα. Υπήρξε αδιάλειπτη επικοινωνία με τους γονείς, τους εκπαιδευτικούς και άλλους επαγγελματίες της εκπαίδευσης. Μέσα από στοχευμένες δράσεις σε συνεργασία με το ΚΕ.ΔΑ.ΣΥ. και το κέντρο πρόληψης “Πολιόχνη” πραγματοποιήθηκαν βιωματικά σεμινάρια και δράσεις εντός του σχολικού χώρου, όπως παρατίθενται στη συνέχεια.   

Αποτελέσματα: Η συμβουλευτική καθοδήγηση συνέβαλε στην πρόοδο και τη βελτίωση της  σχολικής επίδοσης, την παρουσία και την ευημερία των μαθητών/τριών, όπως αποτυπώνεται στις παρακάτω δράσεις και το πρόσθετο υλικό.

Δράσεις του ΚΕ.ΔΑ.ΣΥ. στο σχολείο από την οικεία ιστοσελίδα:  https://blogs.sch.gr/kesylimnou/2023/03/20/https-www-limnosreport-gr-limnos-201809-draseis-toy-ke-d-a-s-y-sto-gel-moydroy/

Δράσεις του Κέντρου Πρόληψης “Πολιόχνη” στο σχολείο μας από την οικεία ιστοσελίδα: http://www.polioxni.gr/%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B5-%CE%B4%CE%B5%CF%82-%CE%AC%CE%BA%CE%BF%CF%85/even/%CE%BD%CE%AD%CE%B1/ 

Αναλυτική αξιολόγηση: Σε κάθε παιδαγωγική προσπάθεια, είναι σημαντικό να προηγείται πιλοτική περίοδος εφαρμογής, ώστε να υπάρξει η περίοδος παρατήρησης, αξιολόγησης και συζήτησης με τους εμπλεκόμενους.  Σε αυτήν τη φάση και μετά από τη διετή εφαρμογή θα ήταν σημαντικό να γίνει, αφενός, μια προσπάθεια αξιολόγησης των αποτελεσμάτων, αφετέρου, να οργανωθούν από ειδικούς συμβούλους συναντήσεις με τους εμπλεκόμενους εκπαιδευτικούς, ώστε να υπάρξουν οι απαραίτητες διευκρινήσεις και ενισχυτικές ενέργειες, σε όποιο τομέα κριθεί αυτό αναγκαίο. Με την κατάλληλη υποστήριξη και το πλαίσιο εμπλουτισμού (με βιωματικές και άλλες επιμορφώσεις) σε απαιτούμενες γνώσεις συμβουλευτικής και σε ό,τι άλλο κριθεί απαραίτητο, θα δημιουργηθεί μια παρακαταθήκη γνώσεων και εμπειριών που απαιτούνται. Αυτό θα χρησιμεύσει στη διάχυση της πληροφόρησης και των καλών πρακτικών σε όλα τα σχολεία, ενώ η πλαισίωση σε σταθερή βάση συναντήσεων από ειδικό σύμβουλο, θα συνέβαλε στην ανταλλαγή εμπειριών και νέων πρακτικών για τη διάχυση της πληροφορίας και την ενίσχυση της ωφέλειας από όλους τους εμπλεκόμενους. Τέλος, μέσα από όλα αυτά που αναπτύχθηκαν, γίνεται φανερό ότι χρειάζεται να δοθεί περισσότερος χρόνος από αυτόν των διαλειμμάτων για την υλοποίηση αυτού του θεσμού υποστήριξης στα σχολεία δευτεροβάθμιας. Αν θεσμοθετηθεί καθημερινά χρόνος που θα διατίθεται από το ωράριο του εκπαιδευτικού Συμβούλου Σχολικής Ζωής για την υλοποίηση του πολυσύνθετου αυτού έργου, τότε θα μπορούσε να είναι περισσότερο αποτελεσματικός. Ο θεσμός του Συμβούλου Σχολικής Ζωής αποτελεί μια νέα πολλά υποσχόμενη προσπάθεια στα σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ο οποίος μέσα από τη σταθερή ενίσχυση, ανατροφοδότηση και κύρια διάθεση του απαιτούμενου εργασιακού χρόνου προς τον εκπαιδευτικό αναφοράς, θα μπορέσει να στηρίξει ουσιαστικά το σχολείο στο μέλλον.

 

                                                                        Η Σύμβουλος Σχολικής Ζωής

 

                                                                              Θεοδώρα Λυμπέρη

Ετήσια έκθεση ενδοσχολικής συντονίστριας

Μέγεθος κειμένου:

Ετήσια έκθεση ενδοσχολικής συντονίστριας Γενικού Λυκείου Μούδρου Λήμνου

Λυμπέρη Θεοδώρα (Α.Μ.: 209580)

Η παρούσα έκθεση αποτελεί μια σύνοψη των δραστηριοτήτων και των επιτευγμάτων μας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2022-2023, εμπεριέχοντας πληροφορίες και παρατηρήσεις μου ως ενδοσχολικής συντονίστριας, βάσει του ΦΕΚ 4509/25-08-2022 Αριθμ. Φ12/102913/ΓΔ4.

Ακαδημαϊκή Επίδοση: Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας επέδειξαν ικανοποιητική ακαδημαϊκή επίδοση κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2022-2023. Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία τα μαθήματα γενικής παιδείας και τα μαθήματα προσανατολισμού για την προετοιμασία τους για τις πανελλαδικές εξετάσεις. Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας σημείωσαν επιτυχία τόσο ως προς τις βαθμολογίες τους ανά τάξη όσο και ως προς το ήθος τους, αλλά και τη συμμετοχή τους σε διάφορους διαγωνισμούς και προγράμματα εξωσχολικής δραστηριότητας.

Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών: Στο πλαίσιο της διαρκούς επαγγελματικής εξέλιξης, οι εκπαιδευτικοί μας συμμετείχαν σε διάφορα σεμινάρια και εργαστήρια για την αναβάθμιση των δεξιοτήτων τους και ανέλαβαν να αναβαθμίσουν το ρόλο του σχολείου μέσα από δείκτες αξιολόγησης του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής. Αυτός ο συνεχής εκπαιδευτικός προβληματισμός εξασφάλισε την παροχή ενημερωμένης και ποιοτικής εκπαίδευσης στη σχολική μας μονάδα.

Δραστηριότητες εκτός της αίθουσας διδασκαλίας: Στηρίζοντας την ολοκληρωμένη ανάπτυξη των μαθητών μας, οργανώσαμε και συμμετείχαμε σε πληθώρα εκδηλώσεων και δραστηριοτήτων εκτός της αίθουσας διδασκαλίας. Αυτές περιλάμβαναν αθλητικά γεγονότα, μουσικές εκδηλώσεις, θεατρικές παραστάσεις και εκπαιδευτικές επισκέψεις. Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας είχαν την ευκαιρία να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους και να επιδείξουν τα ταλέντα τους.

Συνεργασία με τους γονείς/κηδεμόνες: Η συνεργασία με τους γονείς αποτελεί ζωτικής σημασίας πτυχή της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Διοργανώσαμε συσκέψεις με τους γονείς/κηδεμόνες, κατά τις οποίες είχαμε την ευκαιρία να συζητήσουμε για την πρόοδο των παιδιών τους και να ανταλλάξουμε απόψεις και ιδέες για τη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Επίσης, ο ορισμός σχολικής ψυχολόγου και σχολικής νοσηλεύτριας υπήρξε ζωτικής σημασίας για την εύρυθμη λειτουργία της σχολικής μονάδας και σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας.

Συμπεράσματα: Συνοψίζοντας, το προηγούμενο σχολικό έτος ήταν μια επιτυχημένη περίοδος για τη σχολική μας μονάδα. Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας είχαν σημαντικές σχολικές επιδόσεις, οι εκπαιδευτικοί μας είχαν την ευκαιρία να αναβαθμίσουν τις δεξιότητές τους και η συνεργασία με τους γονείς ήταν θετική και εποικοδομητική.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές/τις μαθήτριες και τους γονείς/κηδεμόνες για τη συνεργασία και την προσπάθειά τους. Συνεχίζουμε να δεσμευόμαστε για την παροχή εκπαιδευτικής αριστείας και την προετοιμασία των μαθητών/τριών μας για την επιτυχία τους στο μέλλον.

                                                                                               Η Ενδοσχολική  Συντονίστρια

                                                                                                     Λυμπέρη Θεοδώρα

 

 

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Προκήρυξη για σχολές Πυροσβεστικής Ακαδημίας

Μέγεθος κειμένου:
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: προκήρυξη για σχολές Πυροσβεστικής Ακαδημίας ????????
Εκδόθηκε σήμερα από το Αρχηγείο του Πυροσβεστικού Σώματος η προκήρυξη διαγωνισμού για την εισαγωγή υποψηφίων στις Σχολές Αξιωματικών και Πυροσβεστών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας, για το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024.
Πατήστε εδώ για να ανοίξετε την Προκήρυξη
Πατήστε εδώ για να ανοίξετε το Δελτίο Υγειονομικής Εξέτασης υποψηφίου
Η ηλεκτρονική υποβολή της Αίτησης – Υπεύθυνης Δήλωσης στην ιστοσελίδα του Πυροσβεστικού Σώματος θα γίνεται από την Δευτέρα 13-03-2023 έως και την Δευτέρα 20-03-2023.

Ετήσια έκθεση μέντορα ΓΕΛ Μούδρου

Μέγεθος κειμένου:

Τίτλος: Ετήσια Έκθεση Αποτίμησης Έργου Παιδαγωγικού Συμβούλου-Μέντορα

Ονοματεπώνυμο: Λασκαρέλιας Βασίλειος (A.M.: 182321)

Εισαγωγή: Η παρούσα έκθεση αποτελεί μια συνοπτική αξιολόγηση των δραστηριοτήτων των επιδόσεων του Παιδαγωγικού Συμβούλου-Μέντορα κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Ως παιδαγωγικός σύμβουλος-μέντορας ανέλαβα το ρόλο να εντοπίσω και να αντιμετωπίσω τις εκπαιδευτικές και παιδαγωγικές-διδακτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών, βάσει του ΦΕΚ 4509/25-08-2022 Αριθμ. 102919/ΓΔ4.  

Αξιολόγηση έργου:

1. Σταδιακή ενσωμάτωση νέων συναδέλφων-ομαλή προσαρμογή στο νέο σχολικό περιβάλλον

2. Καθοδήγηση και υποστήριξη εκπαιδευτικού έργου

3. Διασφάλιση εύρυθμης λειτουργίας σχολικής μονάδας

4. Επικοινωνία με γονείς/κηδεμόνες και μαθητές/τριες

Ανάπτυξη επαγγελματικού προφίλ:

1. Καθοδήγηση στο διδακτικό έργο με παροχή πληροφοριών και σύνδεσή τους με τη διδακτική διαδικασία και τη διαχείριση της διδακτέας ύλης

2. Στόχευση στη βελτίωση των εκπαιδευτικών δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών μέσω της επικοινωνίας, της συμβουλευτικής και της παροχής εποικοδομητικής ανατροφοδότησης

3. Ανάλυση της εφαρμογής νέων μεθόδων ή πρακτικών που αποκτήθηκαν και αποτίμηση των στόχων που τέθηκαν

4. Οργάνωση διδασκαλιών σε συνεργασία με εκπαιδευτικούς, με τον μέντορα ως παρατηρητή και τον καθοδηγούμενο εκπαιδευτικό ως παρατηρούμενο και με από κοινού εποικοδομητική συνεργασία.

Προκλήσεις και στόχοι για το μέλλον:

1. Οι προκλήσεις που τίθενται κάθε σχολικό έτος σχετίζονται με ζητήματα διαχείρισης της σχολικής τάξης και του βαθμού ετοιμότητας των νέων εκπαιδευτικών

2. Θέτοντας νέους στόχους για το επόμενο έτος, δίνεται προτεραιότητα   στην καλλιέργεια θετικών στάσεων και σχέσεων αλληλεπίδρασης και μέσω της ανοικτής γραμμής επικοινωνίας και με σκοπό την υποστήριξη της μάθησης και την αντιμετώπιση τυχόν νέων προβλημάτων.

Συμπεράσματα: Ο παιδαγωγικός σύμβουλος-μέντορας ανέλαβε ευθύνες για την υποστήριξη και καθοδήγηση των νέων εκπαιδευτικών, της προάγοντας την επαγγελματική του ανάπτυξη και ενισχύοντας την ποιότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

 

                                                                                                                                          Ο μέντορας

 

                                                                                                                                 Λασκαρέλιας Βασίλειος 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ/ΤΙΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ/-ΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ

Μέγεθος κειμένου:
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ/ΤΙΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ/-ΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ:
Σας γνωρίζουμε ότι αναρτήθηκε στο διαδίκτυο στην ιστοσελίδα του ΓΕΕΘΑ:
www.geetha.mil.gr η εγκύκλιος προκήρυξης διαγωνισμού επιλογής σπουδαστών/τριών ΑΣΕΙ, ΣΣΑΣ, ΣΑΝ & ΑΣΣΥ ακαδημαϊκού έτους 2023-2024. Σύμφωνα με ενημέρωση του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας (ΥΠΕΘΑ), η εγκύκλιος δεν θα διακινηθεί σε έντυπη μορφή και επομένως οι υποψήφιοι θα πρέπει να ενημερωθούν από το διαδίκτυο σχετικά με τον τρόπο υποβολής της Αίτησης – Υπεύθυνης Δήλωσης, τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και τις ημερομηνίες υποβολής τους.
H υποβολή της Αίτησης-Υπεύθυνης Δήλωσης του υποψηφίου, καθώς και των απαιτούμενων δικαιολογητικών γίνεται ηλεκτρονικά, μέσω σχετικής εφαρμογής στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://www.asei-assy.mil.gr.
Η προθεσμία υποβολής ηλεκτρονικά Αίτησης-Δικαιολογητικών θα γίνεται από την Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2023 και ώρα 08:00 έως και την Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2023 και ώρα 24:00.

Σελίδα 1 από 2

Free joomla templates by Joomlashine