Greek English French German Italian Portuguese Russian Spanish

Παροχή προσωπικών λογαριασμών στους μαθητές της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο

Μέγεθος κειμένου:

Εγγραφή και δημιουργία μαθητικών λογαριασμών στο ΠΣΔ για τους μαθητές και μαθήτριες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Για όλους τους μαθητές/μαθήτριες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης λειτουργεί μία νέα αυτοματοποιημένη διαδικασία δημιουργίας μαθητικών λογαριασμών ΠΣΔ με ευθύνη του κηδεμόνα, η οποία υλοποιείται με τα παρακάτω βήματα:

1. Η εγγραφή γίνεται από τον κηδεμόνα κάθε μαθητή/μαθήτριας μέσω της εφαρμογής εγγραφής που βρίσκεται στη διεύθυνση https://register.sch.gr/students/ 

2. Για την εγγραφή απαιτείται από τον κηδεμόνα: (α) η χρήση ηλεκτρονικής συσκευής με πρόσβαση στο Διαδίκτυο και (β) να διαθέτει κινητό τηλέφωνο και προσωπική ηλεκτρονική διεύθυνση αλληλογραφίας (email).

3. Η εφαρμογή εγγραφής αρχικά εμφανίζει εισαγωγική σελίδα, με χρήσιμες πληροφορίες για τον μαθητή και τον κηδεμόνα του.

4. Ο κηδεμόνας εφόσον το επιθυμεί μπορεί να συνεχίσει με την εγγραφή με το κατάλληλο πλήκτρο που υπάρχει στο τέλος της σελίδας και το οποίο οδηγεί στη φόρμα εγγραφής.

5. Στη φόρμα εγγραφής θα πρέπει:

i. Όλα τα πεδία να συμπληρωθούν ακριβώς όπως αναγράφονται σε έλεγχο προόδου του/της μαθητή/μαθήτριας που έχει λάβει πρόσφατα από το σχολείο.

ii. Η συμπλήρωση όλων των πεδίων είναι υποχρεωτική.

iii. Τα πεδία email κηδεμόνα και κινητό τηλέφωνο κηδεμόνα συμπληρώνονται με σκοπό την εύκολη ανάκτηση των στοιχείων του λογαριασμού (όνομα χρήστη και κωδικός πρόσβασης) από τον κάτοχό του.

6. Αφού ο κηδεμόνας διαβάσει τους Όρους Χρήσης και τη Δήλωση Εχεμύθειας μπορεί να προχωρήσει στην υποβολή της φόρμας για τη δημιουργία του μαθητικού λογαριασμού.

7. Η ορθότητα των στοιχείων μαθητή/μαθήτριας επιβεβαιώνεται από το σύστημα mySchool και δημιουργείται ο λογαριασμός.

8. Με τη δημιουργία του λογαριασμού εμφανίζονται τα στοιχεία πρόσβασης, όνομα χρήστη (username), κωδικός πρόσβασης (password) και e-mail, τα οποία και πρέπει να διατηρήσει ο κηδεμόνας για την πρόσβαση του μαθητή στις υπηρεσίες του ΠΣΔ.

9. Ταυτόχρονα, αποστέλλεται ηλεκτρονικό μήνυμα στην e-mail διεύθυνση του κηδεμόνα με το όνομα χρήστη και χρήσιμες οδηγίες για την ανάκτηση του κωδικού πρόσβασης σε περίπτωση που ξεχαστεί.

10. Σε περίπτωση που δεν καταστεί δυνατή η επιβεβαίωση της ορθότητας των στοιχείων (βήμα 7) και η δημιουργία του λογαριασμού, ο κηδεμόνας μπορεί να επικοινωνήσει με το σχολείο ώστε να διασταυρώσει την ορθότητα των στοιχείων του/της μαθητή/μαθήτριας. Εναλλακτικά, μπορεί να υποβάλει αίτημα υποστήριξης προς το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο από τη σχετική επιλογή που υπάρχει στην οθόνη της εφαρμογής.

Για την προστασία της ιδιωτικότητας του μαθητή/μαθήτριας το όνομα χρήστη (username) που παράγεται δεν έχει σχέση με τα προσωπικά στοιχεία του μαθητή/μαθήτριας.

 

Στην πύλη του ΠΣΔ (https://www.sch.gr) έχει αναρτηθεί και ενημερώνεται τακτικά υλικό και σύνδεσμοι:

  • με τις παρεχόμενες υπηρεσίες και συνδέσμους χρήσης του μαθητικού λογαριασμού (https://www.sch.gr/students και https://register.sch.gr/students/help/, με όλες τις οδηγίες)
  • πληροφορίες για τις υπηρεσίες του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και τον τρόπο αξιοποίησής τους στο εκπαιδευτικό έργο, υπάρχουν στην πύλη του ΠΣΔ και ειδικά στην ιστοσελίδα https://www.sch.gr/services

Οδηγίες για παραμονή παιδιών και εφήβων στο σπίτι για την πρόληψη της διασποράς του νέου κορωνοϊού SARS-CoV-2 στις σχολικές μονάδες και την κοινότητα

Μέγεθος κειμένου:

 

Οδηγίες από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας του Υπουργείου Υγείας για παραμονή παιδιών και εφήβων στο σπίτι στο πλαίσιο της Κοινής Υπουργικής Απόφασης για την πρόληψη της διασποράς του νέου κορωνοϊού SARS-CoV-2 στις σχολικές μονάδες και την κοινότητα.

11 Μαρτίου 2020

 

  • Αποφυγή των συναθροίσεων και του συγχρωτισμού οπουδήποτε (π.χ. καφετέριες, κινηματογράφοι)

  • Αποφυγή ομαδικών εξωσχολικών δραστηριοτήτων

  • Αποθάρρυνση συναντήσεων σε σπίτια φίλων, εστιατόρια ή εμπορικά κέντρα

  • Ενθάρρυνση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων εξ αποστάσεως (e-learning)

  • Αποφυγή επαφής με άτομα που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες

  • Συχνό και καλό πλύσιμο των χεριών με νερό και σαπούνι ή αλκοολούχο διάλυμα

  • Κάλυψη του βήχα ή του φτερνίσματος με χαρτομάντιλο και απόρριψη στα απορρίμματα. Αν αυτό δεν είναι διαθέσιμο, με το εσωτερικό του αγκώνα

  • Αποφυγή αγγίγματος ματιών, μύτης και στόματος

  • Αποφυγή στενής επαφής (χειραψίες, αγκαλιές και φιλιά)

  • Αποφυγή επαφής με άτομα που έχουν συμπτώματα λοίμωξης

Σε περίπτωση εμφάνισης συμπτωμάτων, παραμονή στο σπίτι και επικοινωνία με ιατρό ή με τον ΕΟΔΥ.

 

ΕΘΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΌΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΛΟΙΜΩΔΗ ΝΟΣΗΜΑΤΑ

Τηλ. 2105212000

www.eody.gov.gr

Μήνυμα από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λέσβου

Μέγεθος κειμένου:

Μήνυμα από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λέσβου

Αγαπητοί μαθητές,

Ένα μεγάλο πρόβλημα προέκυψε και στη χώρα μας, αναπόφευκτα αφού ο ιός έχει προσβάλει το σύνολο σχεδόν των χωρών της γης. Η πρόβλεψη και η προφύλαξη αποτελούν τον καλύτερο τρόπο για να αποφύγουμε τις δυσάρεστες συνέπειες σε δικούς μας ανθρώπους, σε συγγενείς φίλους και γνωστούς, αφού είναι σαφές ότι τα νεαρά σε ηλικία άτομα, δεν κινδυνεύουν τα ίδια, αλλά οι ευαίσθητες ομάδες, δηλ. ηλικιωμένοι ή/και άτομα με προβλήματα υγείας.

Η επιλογή της αναστολής λειτουργίας των Σχολείων, δεν έγινε για να «κάνουμε διακοπές» οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές, αλλά ακριβώς για να αποφύγουμε τις άσκοπες μετακινήσεις, τις ομαδικές συναθροίσεις, την επαφή με πιθανό φορέα του ιού και την παραπέρα μετάδοσή του, έστω και χωρίς να το θέλουμε.

Θα μπορούσαμε λοιπόν αξιοποιώντας και τις νέες τεχνολογίες, που όλοι μας με επιδεξιότητα χειριζόμαστε, να χρησιμοποιήσουμε όλα τα διαθέσιμα ηλεκτρονικά εργαλεία, για την επικοινωνία με τους φίλους, με τους γνωστούς, αλλά και με το Σχολείο, με το οποίο δεν πρέπει να χάσουμε την επαφή σ αυτό το διάστημα.

Οι Διευθυντές των Σχολείων βρίσκονται στη θέση τους για να διευκολύνουν όσους από εσάς χρειάζονται οποιαδήποτε πληροφορία και βοήθεια. Ακόμα και την διάθεση, σε μεμονωμένες περιπτώσεις των Η/Υ. Οι εκπαιδευτικοί βρίσκονται σε επαφή με τα Σχολεία, ώστε αν κάποιος μαθητής ζητήσει οποιαδήποτε διευκρίνιση και βοήθεια να μπορεί να την έχει.

Προτείνουμε λοιπόν να μείνετε στα σπίτια σας όσο περισσότερο χρόνο μπορείτε, να κάνετε επαναλήψεις στα μαθήματα που σας αρέσουν και να αξιοποιήσετε τα διαθέσιμα μέσα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και δραστηριοτήτων. Το διάβασμα ενός καλού λογοτεχνικού βιβλίου θα ήταν μια πολύ καλή πρόταση.

Κλείνοντας θέλουμε να σας παρακαλέσουμε να συζητήσετε με τους γονείς σας και να τους πείσετε κι αυτούς για την αναγκαιότητα της πρόληψης και της προφύλαξης. Ελπίζουμε ότι όλα θα πάνε καλά και ότι γρήγορα θα επανέλθουμε όλοι στους κανονικούς ρυθμούς και σεις μέσα σ’ αυτή τη συγκυρία θα δείξετε την υπευθυνότητά και την αποφασιστικότητα σας. Και αυτή η δυσκολία, θα ατσαλώσει τον χαρακτήρα σας και θα αποδείξει την αξία σας, σαν ευαίσθητα και υπεύθυνα νέα μέλη της κοινωνίας.

Θα σας παρακαλέσουμε τέλος να παρακολουθείτε τις εξελίξεις και τις νέες οδηγίες τόσο μέσα από τον διαδικτυακό τόπο του Σχολείου σας, όσο και από την ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λέσβου: http://www.dideles.gr

 

    Ο Δ/ΝΤΗΣ  Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΛΕΣΒΟΥ

 

                  ΜΙΧΑΗΛ ΚΑΠΙΩΤΑΣ

ΦΥΣΙΚΟΣ – ΠΕΡΙΒ. ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΟΣ,MSc.

ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΟΥΔΡΟΥ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ EUROSCOLA

Μέγεθος κειμένου:

     Το Γενικό Λύκειο Μούδρου συμμετείχε στον γραπτό διαγωνισμό Euroscola για

την ανάδειξη αντιπροσώπων στην Ημερίδα Euroscola, που θα διεξαχθεί στις 14

Νοεμβρίου 2019 στο Στρασβούργο. Συμμετείχαν 4 μαθήτριες από το σχολείο μας

και 199 συνολικά από το Βόρειο και Ανατολικό Αιγαίο. Η τελική επιλογή βάσει

αυστηρών κριτηρίων κατέληξε στην ανάδειξη 24 μαθητών.

        

    Το σχολείο μας θα εκπροσωπήσει η Δήμητρα Τουλάκη, μαθήτρια της Γ΄Λυκείου

και συνολικά η Λήμνος θα εκπροσωπηθεί με 2 μαθητές, καθώς την ομάδα

συμπληρώνει ο μαθητής του Γενικού Λυκείου Μύρινας, Εμμανουήλ Αρκάς.

Συνοδός των μαθητών της Λήμνου επελέγη η εκπαιδευτικός του σχολείου μας,

Θεοδώρα Λυμπέρη.

 

   

Free joomla templates by Joomlashine